مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» علیرضا قمیشی:دلم برای سیاوش می سوزد!

 

 

علیرضا قمیشی خواننده پاپ کشور گفت: من هرآنچه که مردم درباره زندگی باید بدانند را می گویم ،جواب حرفهای سیاوش را درباره اینکه فرزندش نیستم نمی دهم چون هیچ دروغی نگفته ام.
علیرضا قمیشی با اشاره به این مطلب که  بعد از اینکه متوجه شدم سیاوش قمیشی گفته است من پسر او نیستم  واکنشی نشان ندادم گفت: سیاوش ادم خیلی گوشه گیری است و انسانی است که مانند خمیر می توان او را به هر شکلی درآورد.
وی خاطر نشان کرد: مشکل من با پدرم از زمانی آغاز شد که اسم آلبوم نخستم را به نام  اسیر گذاشتم این قطعه موسیقی در 42 سال پیش توسط سیاوش خوانده شده بود اما این تنها با یک گیتار نواخته شده بود و نزدیک به 60درصد با چیزی که من خواندم فرق می کند و پس از خواندن این ترانه درگیری لفظی او با من آغاز شد.
این خواننده با اشاره به سخنان پدرش در شبکه های لس آنجلسی افزود: من خودم را اصلا وارد این مسائل نکردم  یکی از دوستانم این خبر را  تلفنی به من داد ابتدا خیلی عصبانی شدم همان لحظه به من گفت علی آرام  باش انتظار دیگری داشتی نمی دانم  چرا  مثل آب یخی رو آتش خنک شدم و آرام شدم و دیگر دنبال این موضوع را نگرفتم .

دلم برای سیاوش سوخت


وی خاطر نشان کرد: نه به  اینتر نت رفتم  نه جایی دیگر که ببینم سیاوش چه چیزی گفته تا همین الان، تا این که  صدای امریکا دوباره چند ماه پیش مصاحبه ای را با وی پخش کرد، مشخص بود سیاوش چقدرعصبی و به هم ریخته است، نمی دانم چرا مجری برنامه دوباره دنبال قضیه خانوادگی ما رفت اما از اینکه او بار دیگر من را فرزندش ندانست ناراحت شدم نمی دانم او در جواب خانواده اش،دوستاش که تمام ماجرای زندگی من را می دانند چه می گوید اما دلم سوخت .
این خواننده تصریح کرد: من بازهم می گویم مسائل خانوادگی و با مسائل هنری هیچ وقت نباید قاطی شود چون همه چیز خراب می شود و نمی توان همه چیز را حل کردو من اشتباه پدرم را  تکرار نمی کنم .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

♥ ســـــتــاره ♥
ساعت0:34---7 تير 1391
سلام دوست خوبم.خسته نباشی.سایت جالبی داری.من لینکت کردم.لطفا لینکم کنید مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:علیرضا قمیشی,سیاوش قمیشی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب